همه چیز به دور تو می‌گردد عزیزم!   2011-02-01 19:15:34



يك مقام قضايي: زنان امروز تخم‌مرغ بلد نيستند بپزند، حق طلاق هم مي‌خواهند!

سرپرست شوراي حل اختلاف خانواده در تهران كه در برنامه بحث روز راديو تهران شركت بود، گفت: با توجه اينكه زنان هشتاد درصد متقاضيان طلاق را تشكيل مي‌دهند، اگر حق طلاق رابه آنها بدهيم، همه مردها مجرد خواهند ماند!

«فريدون اميرآبادي» علت اصلي همه اختلافات خانوادگي را «توقعات نابجاي زن» دانست و ده سال اول زندگي را دوران شناخت طرفين از يكديگر خواند.

وي تاكيد كرد: زنان امروز حتي توانايي پختن يك تخم‌مرغ را هم ندارند و اگر حق طلاق را به آنها بدهيم هيچ مردي روز خوش نخواهد ديد.( چه خوب)

سرپرست شوراي حل اختلاف خانواده!!!!!!!!!!! در تهران صدور حكم طلاق به خاطر اعتياد مرد را «يك اصل منسوخ شده» دانست و گفت: در كشور چهار ميليون معتاد داريم در صورتي كه بسياري از اعتيادها به زندگي لطمه نمي‌زند بلكه اعتياد بايد مخل زندگي باشد، بهتر است زنان با اين مسئله كنار بيايند تا مردها هم بتوانند با خيال راحت اعتياد خود را ترك كنند!!!!!!!!!!


و در جایی دیگر می‌خوانیم: در دانشگاهها از این پس شکوه همسر داری تدریس می شود.

از فرهنگی که اسطوره نویسش(فردوسی بزرگ ) هم برای زنان مقامی بالاتر از (نشستن و زاییدن شیران نر ) در نظر نمی‌گیرد، انتظاری بیش از این نیست. تکلیف‌مان روشن است ما زنها، یا باید بچپیم توی آشپزخانه تخم‌مرغمان را بپزیم یا اگر به دانشگاه می‌رویم درس شکوه همسرداری بیاموزیم. برای شلاق خوردن و اعدام شدن اما یک انسان کامل محسوب می شویم. من فقط مات مانده‌ام از استدلال زنان مسلمانی ( فقط به دلیل زن بودنشان نه مسلمان بودنشان) که ادعا می‌کنند مقام زن در اسلام بسیار بالاست!!! از این بالاتر؟؟؟



نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات